< Till bloggens startsida

I'LL SHOW U CLASSY WITHOUT BEIN' TRASHY


Goddag

Jag kan äta ketchup med makaroner och njuter av att ha vattenkrig.


En igelkottsunge flytta in(och ut) hos oss, Claes-Olof passade på att posera åt mig.

På Lipz lös dansgolvet, vid den här tiden hade endast en svenne vågat inta golvet.

Vi tyckte det var roligare på damernas, jag menar kolla inredningen?

Just some cookies n icecream, that's all.

Sandra

Jay Lenos tvillingsyster och trollet från Trollhättan.

Dem andra svalde snusk, jag bidrog med en bra bild istället.

Jag & Kim

Rumpskakeri

Fräscht

And parties don't stop 'til 8 in the mornin' ..

Det blir inte så mycket text idag, det kommer imorgon och då kommer det utförligt. Promise. Så länge får ni nöja er med bilder, kära läsare!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0