< Till bloggens startsida

..I'LL JUST TRY 2 DENY IT IN THE BACK OF MY HEAD


Goddag

Jag kan köpa ljusstakar och njuter av att luta mig mot runda väggar.



Fint minspel, dontcha think? Jag och Ägghuvvet. [090603]

Okej, en shout out till min snygga lillasyster först.. förlåt att jag kapa tishan men vi vet båda mycket väl att den helt enkelt är snyggast placerad på min överkropp. Come on, maan! Nu när det där var avklarat uppmanar jag er till att låta era små röster bli hörda genom röstning i EU-valet, mucho importante folks! Sedan en interjektion följt av yttligare en uppmaning: Åh, se nu till att ta vara på dem få solstrålar vår svenne-sol skänker oss. Se till att få med er en algire också, för den där extra lilla njutningen.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
tess

åhh jag vill också ju ;) Ser mysigt ut, miss u som mucho! (A)

2009-06-03 @ 20:57:02
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Evelina

therese: rakt tillbaks på dig, puss på fiskbullen!

2009-06-03 @ 22:47:06
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0