< Till bloggens startsida

KING OF POP GOES 2 KINGDOM OF HEAVEN



Min vänstra stjärthalva gör ont. Min vänstra hjärthalva gör ont. Jag övertränar rumpan i svetthallen medan M.J sitter och zippar jordgubbsdrinkar i sällskap av Elvis Presley i det blå. Om nu kvinnomisshandlaren C.Breezy sitter inne och WackoJacko vilar i NeverEVERland vem ska då dansa för mig? Holla på luren om du känner att just du är den personen! Men låt oss minnas denna mångfärgade popsensation som en av dem största, orginalet .. en alltime favorite Michael Jackson. Seså, vila i frid.

- Äh, det är säkert ett pr-trick!
- Meh, kan du inte låta mannen vara död i fem minuter innan du börjar dina spekulationer?
- Han har faktiskt varit död i 45min..
- Ajt, låt mig sörja i en kvart till sen kan du börja med dina döds-teorier
- Ajt!

Dramababa är kall. Iskall. Så skyll inte på mig, utan på den jäveln.
Man blir som man umgås, eller hur var det nu ?

Piz!/ Evelina

Kommentarer
anna

Nääe sådär sa jag faktiskt inte. Jag sa TÄNK om d är ett pr trick? Hallå jag vart faktiskt chockad.. ofta MJ går och dör.. Han har levt med en halv näsa halva livet. Man tror ju han är odödlig.. R.I.P

2009-06-26 @ 10:33:42
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Evelina

anna: tsss! jaa. ah vart vi inte alla lite chockade, still am. liksom tog nosen för givet, hands down jag hade svårt att somna igår för detta. rrrest iiin peeaace!

2009-06-26 @ 11:32:24
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
fanny

R.I.P MJ!

2009-06-26 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0