< Till bloggens startsida

BUG-A-BOO


Godkväll

Jag kan dricka choco-coffee och njuter av att höra Hero skratta.

M-K Olsen och ett hett kombo hittat hos Jak&Jil

Min lördag, den va' göttig den ja'. Vi började som sagt dagen med en galen cirkus-show inne på Nordiska Kompaniet, där vår käre långbenta vän AnnMari ägde catwalken. Den tjejen är ju typ 3m lång, gorgeus. Med vi menar jag: mig själv, SuperFanny, Lejonet och Ägghuvvet. När clownerna var klara med sitt, sprang vi iväg till Hemköp. En man(kvinna) kort dock, SuperFanny hade fått slut på sina krafter.. fredagen kanske hade satt sina spår lite extra hårt? Där inskaffades rapsolja och lite småttgott för kvällen som komma skall. När solen gått och lagt sig, då aftonen var på g skulle vi + MediaBruden samlas i Majorna för lite pimplande. Det blev pimplande, gottande i godis, överkonsumering av både chips,afro-amerikanska-bollar och popcorn utan dess like. Innan vi blivit allt för svullna hade vi hunnit spela en omgång av någe frågespel(mitt lag ägde) och prata en massa roliga minnen. Det blev mycket snack om Halmstad 08, men vänta bara tills Halmstad 09 är här. Då jävlar ska ni få se på roligheter! Vi åker och chillar vid Sveriges finaste strand, Tylösand V.29-30. Då jävlar, ja'!

[frågespel:man fick varken använda ordet som skulle listas fram eller använda kroppsspråk]
E- Eh ehm.. man ansar mattan med den!
T- Eh..hmm
E- Asså man ansar/rensar mattan utanför sitt hus med denna sak
T- Jag vet! RAKHYVEL?
*tiden tar slut*
E- WTF? Neeeeej! GRÄSKLIPPARE!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
therese

öhh! jag hann ju med gräsklippare! så dum va jag ju inte :D

2009-03-16 @ 19:37:14
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Evelina

tess: tsss, försök inte. vi vet nog alla! ;D

2009-03-16 @ 21:23:37
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0