< Till bloggens startsida

CROWD PARTICIPATION


Godkväll

Jag kan sniffa grus och njuter av att studera Whitneys tvinnade hår.


Min första titt på The City avslutades precis och jag hungrar redan efter mer NY-drama. Huvudrollens hår, åh åh åååh Whitneys hååår! Det är ju nästan så att man blir sugen på att låta svallet gro på nytt, nästan. Jag är faktiskt supernöjd med mitt hår som det är nu, hade inte velat ändra frippan för en sekund. Pagen gör nog mitt nylle mer till rätta, alltså min runda ansiktsform blir inte lika självklar när jag har håret som jag har det nu. Min frisör är ganska snygga hon med(ett plus där), tack ännu en gång du. Nä nu väntar una dinnerparty over at Olivia's place, mhmm!( yttligare ett The City-avsnitt,d.v.s)


Don't get it, TWISTED! Ego-dödande att "stå" brevid skönheten, but wtf.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Maria

Ny egen blogg oooh =) Alltid en skönhet

2009-03-19 @ 12:07:16
URL: http://mariabe.blogg.se/
Evelina

sharia: oouuuh! dukti eve!;D du är!

2009-03-19 @ 12:19:06
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0