< Till bloggens startsida

DESPITE EVERYTHING,I'M QUITE SATISFIED


Goddag

Jag kan fota med min kamera och njuter av att se snön yra ner utanför fönstret.





Bilder: Jak&Jil    
1. Amber(Kanyes senaste fling) iklädd en apsnygg Alexander Wang klänning.
2. Reppar LV med en stor guld clutch, från Louis Vuitton ofc.
3. Carine & Emmanuelle rockar långhåriga pälsar, färgen nude slår stort i vår.
4. Barbara iklädd den utjatade med ack så snygga armé-inspirerade Balmain överdelen.
5. Krokodil på accessoarer blir allt synligare, här på ett par skor från Alexander Wang.

Update: Jag har fortfarande inte ett öre (eller nja.. typ 51öre) på cellin så var vänlig att plocka upp luren och slå mina siffror om du vill få fatt på mig. Ni med Comviq Kompis har såklart V.I.P. Nu återgår jag till skissblocket, det blev nämligen ingen rekryteringsmässa idag.. min dejt banga och sånt är inte lika roligt att gå på med sig själv.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0