< Till bloggens startsida

GET HOOKED UP, GET FUCKED UP


Goddag

Jag kan stöna som en struts och njuter av att shoppa frukt.

JT + CiCi = Love Sex Magic

Våffeldagen idag, om det är någon som lyckats undangå det. Jävlar sikken hajp det varit runt denna dag. Orka. Bake em', make em', eat em' n shuut the fuuck uup. Själv får man dem tillagade till efterätt med vispad grädde och hallonsylt. Drottningssylt kan gå an, men inte jordgubbsylt. Jordgubbsylt är nästy. Urk på burk. Om ni undrar vad jag hade för mig igår så kan jag berätta att jag spenderade några timmar på stan med Fikusen, ur totally my new GBF(GayBestFriend).. och jag kom som vanligtvis hem tomhänt. Buhu. En latte rikare såklart, men den sätter sig inte på händerna utan på.. eh stjärten. Efter den soliga promenaden begav jag mig hem, käkade middag och därefter sprang jag på äventyr igen. Olskrokstorget. Olskroken är ju ganska mysigt ändå, speciellt när tiden där spenderas med massage och Desperate Housewives. Yup, nu måste jag kila från computan.. damtussarna vill bli uppplockade, jag kooooommer!(pratar till dammet här)

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0