< Till bloggens startsida

GIMME THE LIGHT


Goddag

Jag kan skissa uppOner och njuter av att doppa penslar i vattenglas
.


By: Michael Kelly

Snart klär jag på mig tjockisjackan och tar bussen in mot den centrala delen av Göteborg. Fontänen är mötesplatsen, som alltid. Merso har bestämt sig för att bjuda mig på en fika, vilket café vi hamnar på vet vi inte ännu. Merso, Mersia.. första gången jag träffade dig och du presenterades trodde jag att du sa Messias. Tänkte: Mamma mia, snacka om att ha ett namn som är svårt att leva upp till. Men så var det inte du hette, Merso it is. Mittbenan ska hinnas platta innan den förstörs mer av virvlarna utanför, hej plattången hej.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0