< Till bloggens startsida

GIT UP, GIT OUT


Godmorgon

Jag kan balansera ett piano på min nos och njuter av att ha ont i halsen.

Skönt med några skönheter från springbanan i Paris så här på morgonen. Bilder: Style.com

Om några minuter sticker jag iväg på min morgonrunda och i Drama Queen-koppen är det idag te som värmer. Önska mig lycka till, mina vader är fortfarande halvt fungerande sedan gympasset i måndags. Har en annan konstig känsla, den här känslan sitter inte i vaderna dock men .. helt plötsligt känner jag att dygnet har för få timmar, så mycket som behöver göras på så kort tid. Äh, stress är ju bra för hälsan.. eller hur vad det nu? Idag ska jag iallafall ringa en massa pinsamma telefonsamtal, boka något till sommarn, träna.. och äta frulle. Monstret i magen ryter lite väl högt.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0