< Till bloggens startsida

IT'S NOT OVER WHEN U LOSE, IT'S OVER WHEN U QUIT


Godkväll

Jag kan dansa bättre än Donnie Klang och njuter av att rädda insekter.

Vi närmar oss releasen, här har ni mina favoriter från kollektionen M.W för H&M.

Idag har det varit en sådan där chilldag. Lite fönstershopping, lite 101 girltalk, lite brevskickande, lite kanelbullar.. en dag med en lagom dos av det goda. Min torsdag hade något liknande tempo, jag & Fortes hade en göttig filmkväll hos mig. Vi såg en fattigmans version av En shopoholics bekännelser. Den överträffade mina förväntningar och ja, jag vill ha den där grön scarfen med. Ni fattar, när ni sett film som alla borde se. Då menar jag yttligare en annan amerikansk förutsägbar rulle fylld med reklam som alla flickor  BA MÅÅÅSTE SEEE*fJåRtiiZ röst*. Dock hade jag lyckats fått tag på den sämsta torrenten ever, man såg silhuetter vandra över bioduken med jämna mellanrum och ljudet var i vissa scener så efter att människorna i dialogen bytte röst med varann. Som vi garvade när ljudet var så fruktansvärt efter i en scen där en man och huvudrollen konverserar, det såg ut som om att dem dubbat över hennes röst med hans. Aja svårt att förklara, men det var varken menat eller väntat att kvinnan skulle röra på läpparna till motspelarens repliker. Haha så fult. Well well, är man pirat så är man. Snart är det nana-time för min del, måste se någorlunda pigg ut när jag besöker Alexandra hos makeupstudion imorgon.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
a m

fin fina kläder

2009-03-29 @ 13:51:11
URL: http://alessandramaria.blogg.se/
Evelina

alessandra et maria: eller huuur, totally agree!

2009-03-30 @ 11:38:17
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0