< Till bloggens startsida

KNOCK YOU DOWN


Hellow, bakom skärmen!

Batwoman i smurf-format? Hakan, masken, färgen. Fullpott.

Ja, då blir det liten en freshstart för mig här och ni som inte hängt med sedan tidigare(modesagan.blogg.se).. ni är så välkomna så. Välkomna till att följa med mig på min resa, alltså .. ehm, min livsresa? höhö. Nä men ni kommer att få läsa och kommentera om mig(daah!), mode(double daah!) samt bli påtvingade musik. Well för er nykomlingar som inte känner mig så väl, vill jag varna er.. sarkasm är inte för ovanligt här. Sedan kanske man borde publicera en sån där tönt-lista också.. en lista med skit om mig? Ta det lugnt folks, den lär inte bli lång..

Namn: Evelina
Ålder: 19 år
Bor: Göteborg, V.Frölunda (aka GBGs hjärta)
Är: Lika udda som en apelsinätande enhörning.
Gör på dagarna: Eh? Dagdrömmer? (läs: söker arbete)
Gör på kvällarna: Umgås med mitt folk, dricker cappuchino, kollar på film, äger dansgolvet & springer på saftkalas.
Mål: Att snubbla ut på rödamattan med en bubbelflaska tillhands, iklädd min egendesignade utstyrsel.


Nu kör vi, Piz!/ Evelina

Kommentarer
P.L.U.G.G.

Niiiice! Det ska bli kul med en blogg som bara handlar om Batwoman! Håller med om Frölunda också förresten ;)

2009-03-11 @ 19:30:58
Evelina

PLUGG: det vet du, duude!

2009-03-11 @ 20:30:18
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0