< Till bloggens startsida

MAUI WOWIE


Godkväll

Jag kan fråga frågor om svett och njuter av att spänna mina nyfunna abs.

Åh, jag får typ mystånd av denna kollektion..

Idag har det hänt mycket, för mycket. Sånt gör mig trött, att träna gör mig också trött. Men göttigt trött, eftersom jag vet att tröttheten kommer att leda till una hot body lagomt redo för badsäsong 09. Att sova eller icke sova, det är frågan? Besvara inte den onödiga frågan, shyfolks. Jag får la sitta och vänta in gryningen tillsammans med Kenna och hans vackra visor. Jag menar, att sova är totalt överskattat. Stör mig mig mycket mer än gärna med söta midnatts sms, sånt gillas.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0