< Till bloggens startsida

NOT ALWAYS ON TIME


Godkväll

Jag kan baka födelsedagtårtor och njuter av att shoppa kalsonger.


En god "tårta" och en trött Evelina.[090320]

Åh fick precis en räkmacka serverad in på rummet, vadå lyx? Well ibland får man lyxa till det, speciellt när någon i huset fyller år. Hela 52 år blev farsgubben min, hoppas du lever MINST lika länge till. Det räcker inte med 48 år till, som du så deprimerande börja babbla om direkt efter vi lovsjungt till dem nytända ljusen. Du slår nog din farfar med häst längder, jag menar 102 år.. bättre än så kan du! Snart ska jag packa ner både mig och den mastiga tårtan för vila. Har fixat och haft mig i köket nästan hela dagen för pappsens skull. En dubbelsats av Arlas kladdkaka och hallondränkt vispgrädde över det samt en väldigt rosaröd glasyr på det. För vi vet ju hur mycket du gillar(läs:hatar) just den färgen, rosa. Den smakade himmelskt men såg för jävlig ut. Hihi. Tårtan passade fint till dukningen som var överröst med hjärtan i alla sorts storlekar. Man märkte verkligen av att det varit flickor som preppat inför middagen, jag & mina minisystrar. Mamma kom precis hem från en långdag på jobbet, därav den sena räk-måltiden.. ville ju få detta firat med henne med. Den senaste Replay-parfymen för pojkar, sitter nu fint på pappas luka-gott hylla. Go smell it, hos Kicks. Äh en Smell ya later får det bli med, Änglar och Demoner kallar.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0