< Till bloggens startsida

SKY MAY FALL


Godkväll

Jag kan hyvla morötter och njuter av att upptäcka hål i mina sneakers.

Bild: Numero Mag. Småremixade i PS as u might see.

Var beredda på att bloggens layout kommer att pillas med dem kommande dagarna, har nämligen inte kunnat få pli på koderna helt orderntligt. Det kommer, det kommer. Så länge får ni tvångsmatas med KidKudis senaste track, det verkar som låten kommer att platsa i Transformers kommande trailer *hoppas*. Nu blir det en tripp till Backaplan, för Apan ska plockas upp från jobbet av mig och bussen.




Piz!/ Evelina

Kommentarer
Traaansformer fan

Kommer det vara transformer nyheter varje dag?? jag gillar traansformer väldiggt mycket :) min favorit traansformer är han med dräkten, typ supermannen! jag gillar han där kidden också det var en bra låt... vad betyder trailer? jag vet inte om jag har sagt det här men jag gillar transformer! bra blogg!

2009-03-11 @ 19:36:43
Traaansformer fan

hmm vareför försvann min kommentar :( jag gillar ju traansformer

2009-03-11 @ 19:40:33
Traaansformer fan

nu såg hjag kommerntaren :) tack traaansformer blogg!

2009-03-11 @ 19:41:43
Evelina

traaansfomer fan: HAHA.Nja inte dagligen, det kan jag inte lova men jag är också en sucker 4 Transfomers. Trailer är väl en preview inför en kommande film, man har oftast med det som man tror kommer lyckas locka flest tittare i trailern. tackartackar!

2009-03-11 @ 20:34:29
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0