< Till bloggens startsida

STADIUM MUSIC


Goddag

Jag kan få pojkar att fnittra som flickor och njuter av att klunka vatten.


Jag och min "sexylook", H's finfina tattoo och gårdagens supermodell.

FY SKÄMS PÅ ER, GÖTEBORG! Vi var tydligen väldigt dåliga på att släcka ner staden i lördags, gå och ställ er i skamvrån.*suck* Men allt annat som vi gjorde i lördags var vi bättre på. Ni vet som att se söta ut på Chez Amis, spela lika mot Portugal och dansa på Bryggeriet. En redig utgång, med alla dem rätta ingredienserna.. catfights, trevliga diskussioner, någorlunda bra musik (återigen lilla jag som tracka djn angående the lack of negerdunk), gott sällskap och stjärtshake. Söndagen min inleddes med ett stort glas vatten och en glass i solen med 2/4 av syskonen Fatahie. Dagen fortsatte med att jag lärde mini kurden att gå catwalk till Fashion TV ätandes på Lypsyl. Lillen var hungrig så jag lät honom käka lite på ceratet, man vill ju inte snåla. Efter tiden med Hero & Daryan åkte jag till Olskroken för att kolla en film. Filmen var pinsamt dålig och det var pinsamt nog jag som valde rullen. Men med gott sällskap klarar man sig igenom det värsta. Nu måste jag hoppa in i duschen, för mitt hår är hoppats nasty att man kan använda det som stekfett. Okej, inte så nasty kanske. Men ni fattar!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0