< Till bloggens startsida

HANG IN THERE


Godkväll

Jag kan rulla i gräs och njuter av att gå runt med ögondroppar i högst hugg.


[090428]

Tänkte jag skulle droppa förbi här. Häääj, gottfolk! Jag känner att det var ett tag sedan jag kleta något här. Så nu vet ni att jag lever iallafall *pustar ut*. Det har helt enkelt varit så gött väder i favorit staden att jag hellre spenderat min tid med att glassa utomhus tillsammans med mitt folk. Längre bort från datorn. Ullared was a blast, fastän jag inte hittade det som söktes. Men lite skit fick jag allt med mig hem i den gula påsen. Jag har också passat på att grilla, flintastek och körv bland annat. Liksom bara njutit av att sommarens vind smekt min kind, wow det rimmade. Men ah jag menar lika gärna bra att götta sig nu när strålarna fortfarande steker mot hyn, who knows.. nästa vecka kommer la hösten helt oväntat. Om nu sommaren kommit och skämt bort oss på en vecka kan det faktiskt bli snuskregn när som helst. Så snälla .. mannen från ovan, låt oss grillas i dagens ljus! Innan jag skuttar ifrån er kan jag glädja er med att berätta att jag kommit in på yttligare tre av skolorna jag sökt till. En av dessa skolor är skolan som jag helst vill gå på, som också har alla kurser jag vill (och behöver) läsa. Så en intervju med lite arbetsprover är inprickat den 16maj i Malmö, so wish me luck och håll tummarna för er tummelisa.

Piz! (Chiiiiiiing-Chooooong*REMIX* ) / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0