< Till bloggens startsida

..IF I DON'T I'll JUST DIE


Goddag

Jag kan basta längre än dig och njuter av att bli trampad på fötterna.


Foto: Dan Martensen

Har fått hårda tillsägningar av läsare angående min usla uppdatering, so here we go again. Ehm.. hmm. Jo! Kom hem från Vallhallabadet för någon stund sedan (hur lång är en stund,egentligen?), var där och plaskade i det urin förorenade vattnet tillsammans med mina underbara systrar. Affe var med denna gång, ni vet minstingen som pimpar ut oss äldre. Ni vet ungen som dagligen frågar: Eve, varför har du ingen pojkvän? och som ibland tar itu med min förbannelse på egen hand. Att den ungen ger ut min msnadress och mobilnummer till snygga främlingar.. en god tanke kanske men jag klarar mig nog just fine. "Förbannelse" eller välsignelse kanske? Att alltid flyga solo. Vart var jag nu? Jo! Simmningen satt gött och vi fick t.om. tid över till bastning samt fnitter i jacuzzin. Amanda träffade på sin kvinnliga stalker från skolan och jag dregla efter badvakter, minstingen satt mest och skämdes. Jo, för vi är tydligen sådana där pinsamma "syrror". Dammit, jag som alltid trott att jag varit den där coola stora systern. Guess i was wrong about that *suck*. Så snart tiden är inne, ska vi systrarna Jensén bunkra upp med godsaker. Godsaker som i grönsaker, dipp till det. För det är ju modernt att vara nyttig, duuuh? Vi höres snart!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0