< Till bloggens startsida

MY MEN COME IN 2S LIKE SHOES WITH A CUTE FACE


Goddag

Jag kan kasta flaskor och njuter av att torka golv.


Okänd, Vogue, Dan Martensen & Chadwick Tyler

Solen gick upp. Jag vaknade, tog en promenad. Klädde på mig alldeles för länge, därefter trippa jag iväg med tygskorna på till vårat bibliotek. Bibban, Bibblan, Kultan.. alltså V.Frölunda Bibliotek. Där skrev jag ut alldeles för mycket och betalade alldelses för lite. Störde bibliotikarien för många gåner, poorbaby. När jag väl fått mina fina papper på plats satte jag mig alldeles rätt på vagnen.. in mot staden. Vid Järntorget träffade jag upp SuperFanny för att senare gå(flåsa!) i en alldeles för lång trappa, stairway 2 heaven nej men nästan. Stairway 2 Skansenskrona, där dumpade vi bladen och blickade utöver jorden. Nu sitter jag här inne, så fel när vädret där ute är alldeles för rätt. Ut ska jag och det är nu. Balkong+bara ben+sojasås+Rötter+Eve=mums.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0