< Till bloggens startsida

SEE YOU IN MY NIGHTMARES


Godkväll

Jag kan slicka i mig sushi och njuter av att få min gluteus masserad.


Numero Magazine

Nu är det la självklart menat att jag ska posera glatt och lägga upp en sprallig bild på resultatet men MEN det får vänta tills imorgon. Ögonlocken vill halka ner som en rullgardin. Kroppen är medveten om att den skall upp en timme tidigare än vanligt, 08.00 är tvättstugan bokat. Desperata hemmafruar, sexigt huh? Fastän hjärnan vill hålla igång och fingrarna vill flyga över tagenterna om dagens efterlängtade sushimeal. Idag åt jag något jag inte visste var det var, något slemmigt som liknade en inte så transperant manet. O så fick jag använda pinnar, tror att dem gula männen småskrattade lite bakom disken åt svennen som försökte sig på the magic stick-s(h a h a). Sedan fick jag en go liten soja fläck på mina ljusljusa jeansleggins, så nu matchar jag DramaBaba ännu mer.. hon har en kebab fläck på sina. Nu drar vi ner rullgardinerna för idag och hoppas på att stormen stormat iväg innan tuppen galer.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
anna

matching spots, såå det senaste!

2009-05-27 @ 15:44:41
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Evelina

anna: mhmm! dats right guuuurl!

2009-05-30 @ 15:53:19
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0