< Till bloggens startsida

MADGRATZ, EGGHEAD!


Goddag

Jag kan signera bananer och njuter av att bli armbågad i pannan.

Jag plockade fram kavajen från 2003, insåg att fodringen var för fin för att gömmas undan.

Jag satte på mig en somrig klänning som jag hittat 2hand och applicerade en vit eyeliner.

Nadia gjorde en "Rihanna" och skakade av sig kläderna för att flirta med cameralinsen.

Fanny arbetade

Nadia började frysa och såg till att värma upp med varm saft.

Mitt frisyr+överläpp gick o la sig, DramaBaba (den senaste tjugan) poserade lika sexigt som alltid.

Gårdagen var en bra dag. För det var nämligen DramaBabas födelsedag. Varsågod för presenterna, hörredudu. Tack för fisketuren och fruktutdelningen. Och tack för mig. Snart börjar den där Adam Sandler lattja i tv rutan, detta får inte missas.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
anna

:D :D

2009-05-25 @ 19:05:06
Evelina

anna: all 4 u, hun!

2009-05-25 @ 20:06:55
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0