< Till bloggens startsida

PERFECTLY BLIND


Goddag

Jag kan stuva makaroner och njuter av att tjuva känslor.

" I said I'm a NERD but I ain't a punk" [090506]

Hot chicks, hot ride and some coke. Jag var nöjd.
Tills H.Hellström började gorma ur högtalarna.
[090506]

Ramberget [090506]

Hur lyckas jag ragga fler läsare genom att skriva mindre? höhö. Blomman föreslog att jag skulle sluta skriva helt. Fast jag vet inte om det är någon bra idé alls. I guess your stuck with me ppl, muahaha! Tänkte visa er några "intressanta" kreationer från Metropolitan Museum of Art's Costume Institute Gala som hölls för några dar sedan. Det är en av årets största modekalas där Anna Wintour brukar leka värd. 2009s tema var Model As Muse: Embodying Fashion, alltså ska Hollywood eliten klä sig någorlunda efter det. Själv får jag huvudryckningar och magsår när blicken vänder sig mot bilderna. Några suck på det också. Fast mest apgarv när Madonna stoltserar i sin clownutstyrsel. Avgör själva om ni hade gått ut lookin' like that! Har ni tur får ni dessutom se ett par bärbara outfits lite senare i bloggen.


Madonna

Leigthon Meester

Molly Sims

Rihanna

Kate Moss & Marc Jacobs

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0