< Till bloggens startsida

GOT ONE MORE TO MAKE PROUD

Goddag

Jag kan sy ihop mina fingrar och njuter av att lukta överkokt ravioli.

Kan användas till att rulla trådrullar med eller att borra hål i skallben med eller..

She got em' done for free!(Eve fixar, vettö)

-No squeezing! -But pleeeease?(A) -No! -*squeezing* Oops! :O


Jag och favvokocken Raimo. Han översaltar, pratar med finskbryting OCH läspar.

Long time no see?! Mhmm. Det finns så mycket att skriva om att varken mitt ordförråd eller tålamod räcker till. Därav bilder, bilder och lite mer bilder. Vi får se när jag hittar ork och drivkraft till att skriva av mig om allt det där "viktiga" som händer runt omkring mig en annan dag. Sålänge har jag en fråga till er, eller en fråga jag ställer till mig själv ganska ofta: Varför måste Dj Khaled alltid gorma sönder alla sina visor genom att upprepa fraser såsom -We the best!? Whyy, whyyyy?!*gnäller som matadoren i Ferdinand*

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Elena

åh jag ser att ni ibland lider av too much free time disease, precis som jag gör...? =) Haha =)

2009-10-21 @ 11:01:56
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
Evelina

elena: antingen händer ingetting, eller så händer allting. det är råkar alltid bli så för mig. ena sekunden finns det inte ett skit att göra, (då spexar man i skollokalerna eller utför pranks) andra sekunden ska allt viktigt ske samtidigt. skummigt,riight?

2009-11-02 @ 12:51:37
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0