< Till bloggens startsida

I CAN'T HEAR THE MUSIC


Godmorgon

Jag kan äta köttfärssås med gaffel och njuter när Ana gnäller fram popvisor.

En körv och en söt syster

Disco-nyllet och Blomman @ Charlie's Änglar.

Snart ska jag ut på vandring i skogsdungan på vår baksida som mamma fortfarande tror är en jätteskog. Innan dess ska jag upplysa er om helgens festligheter. Min fredag spenderades på Charlie's Änglar och Trädgårn' tillsammans med två Carlton-dansande gubbar och en massa söta småflickor. Lillalillalille-syster Amanda får numera lov att kalla sig myndig och slipper här med att ha koll på mina sista siffror i personumret. Yäy. Charlies' Änglar är något nyöppnat ställe mittemot Chez Amis. Ganska tomt, ganska tyst med väldans mycket blinkablinka-lampor i taken. Tänk er en disco-scen i en stumfilm. Fast det blir vad man gör det till och vi gjorde det bra, såklart. Vi är System Jensén, haha. Trädgårn's lokaler var lika gigantiska och halvfulla som vanligt, sönderremixade godingar spelades på förfullt. Dem hade gjort en houseremix på California Love, att göra så är fel. Dem totallurade alla på dansgolvet, spelade orginal introt därefter kom house-tornadon och kraschade favoritvisan. Fastän där det annars är ett schlager-dansgolv spelades grymt go hiphop. Där parkerade jag och Hero våra rumpor, vart annars? Oja. Kvällen avslutades och morgonen påbörjades hos Café Tintin, ett stort glasvatten+ kyckling & potatis. Tack till alla involverade kalasmänniskor! Min lördags afton spenderades i Linné med modellerna och andra långisar. Det blev danska julvisor och smultronvin alla night long. En smygtitt inne på Vasastan och några timmars vinglande upp på avenyn. Min supersköna söndag(kliché, yäy) bokades av Blomman, Ana, Ilona & gölle-Bubblan. Det blev nachos och fnitter på Greenwich. Ännu mer fnitter och  lite dansbattle i Vasaparkens buskage. Svenne-pygmé VS. Körd-pygmé. Ingen vann, för vi dansar lika konstigt båda två. Denna dag ska bestå av chillnani och spring på stan. Det verkar bli fikus ikväll med, fast denna gång med Bengan & Basillen.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Elena

göttans helg du har haft då. själv roade jag mig med att skapa crime scene inne på mitt badrum inför CSI festen i lördags..haha..det va kul =)

2009-10-26 @ 22:01:04
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com
fanny

Shit vad långt ditt hår börjar bli hihi :D

2009-10-28 @ 19:25:47
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Evelina

elena: oja. uuuh jag såg detta, fett ball jue! kram

2009-11-02 @ 12:28:18
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Evelina

fanny: ja, jag ser nästan ut som en flicka igen. yääy.

2009-11-02 @ 12:28:41
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0