< Till bloggens startsida

DEAR, IT'S NOT REALLY WORKIN' 4 ME..


Godkväll

Jag kan glida in på svettiga dansgolv och njuter av att somna sent.

En ny/gammal bild. Look like a cräjziwoman, men bättre än ett vitt tomrum just här.

Jag är tillbaks i byn, där skolan bor. Vistelsen i hemstaden var så mycket bättre än förväntat, och ja dem var skyhöga. Jag hann träffa alla underbaringar som planerat och umgås med min fina familj. Rulla ju in på Nisseterminalen vid fem tiden i torsdags, perfekt tajming med DramaBabas rast på stationen. Blev bjuden på den där älskade SJ-bullen som egentligen inte är en SJ-bulle utan en TC-bülee, känner mig så lurad. Oh well, gött satt den iallafall. Efter mötet med denna dam tog jag min packning och drog med mig skiten till Apans arbetsplats, vid Backaplan. Sedan tog jag den heta 99an hemmåt. Senare på kvällen blev det promenad & girltalk med Merso på stan, som jag har saknat mina vackra gator! Jag tar dem som lockar mig mest, resten får Rosinha jobba på. Eh, you feel me. Fredagen spenderades med 91:an, min minderåriga syster Amanda för er som inte visste detta. Vi sprang(läs: kubbade) runt och kollade i butiker efter saker som vi aldrig kommer att få köpa. Fikade på TinTin, det gjorde vi också. Väldigt trevligt. När mörkret kom smygande var det dags för födelsedagskalas. Den där Finnemannen fyllde X-antal år, detta skulle självklart firas med bowling och bootyshake. Mitt lag a.k.a Morötter & Vanlijsås vann, eller ah jag var tydligen med i ett lag och det laget tros ha vunnit. Jag fick ett glas fylld av honungsfärgad vätska direkt efter matchen av någon L(med stort L)ooser, antar att det var priset. När vi vara klara i Gamlestan’, blev jag buren till hållplatsen. Där tog vi en vagn och bestämde oss för att lattja vidare på Parken. Första gången på det stället för mig och ja, jag gillade det. A lot. Också första gången på år då jag hamnat på ett ställe där jag slapp gnälla på disk-jockeyn angående skitmusiken. Körde en  Ludachris-What’s ur fantasy-duett på det stekheta dansgolvet, lagomt roande för oss skönsjungande freaks och publik. Efter non-stop dans till 04.00, orkade inte lilltårna mer så då rullade vi tillbaks hem igen. Lördagen var det yttligare en utgång som gällde denna gång med Ägget. Det började aproligt och slutade.. intressant. För närmare detaljer, var snälla att kontakta kvällens snefotade följe. Fast låt oss säga att Drama-drinken var för god, helt enkelt. Eller vad säger du, Ägget? Söndagen var chill. Några snabbmöten i olika delar av min stad, blev himlans stressigt vettö. Men tiden med mina vänner är värt sådant. Lyckades hamna på stationen samma tid som Hero(min Blomma), sannolikheten att sånt händer finns inte. Gissar på att någon däruppe ville se oss umgås lite extra nu när vi pluggar på olika orter. Vid sex tiden blev det dags att vinka av Göteborg för denna gång, försök att inte sakna mig lika mycket som ni gjort hitills. Kommer och hälsar på snart igen.  Så snälla, bara försök? Ja, du där bakom skärmen.. inkluderar dig med. Nu ska jag pensla på min 5-kronorströja jag köpte idag under studiebesöket. Mer om idag, imorgon.

Piz!/ Evelina


Kommentarer
Anna

team drama pimp juice- dödligt god

2009-09-28 @ 22:50:58
fanny

Ååå saknar dig redan ;) Men glöm inte att jaa kommer till dig å tess snart!!

2009-09-29 @ 12:33:45
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Evelina

anna: nej får inte lov att kalla sådant pimpjuice haha. helt fel bro. Drink TEAMDRAMA? dramadrinken? drama juice? dödligt god var annars en bra slogan. gr8,mate!

2009-09-29 @ 17:26:51
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Evelina

fanny: glömmer aldrig.. nästan. men ska skriva upp det in the magic mind calender. saknasakna!

2009-09-29 @ 17:29:02
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Hero

jag saknar dig redan älskling

2009-09-30 @ 11:09:09
Evelina

hero: saknar dig mer, hjärtat!

2009-09-30 @ 17:22:59
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0