< Till bloggens startsida

AUTO FUTIGUED THEN FITIGUE THE ENEMY


Godkväll

Jag kan brygga äckligt kaffe och njuter när Ullis gormar FUCC DAT!



Så här mycket kemikalier andades jag in för hyll-projektet, all for nothing.


- Åh, kolla den posar för mig! - Eve, den är död. - Jahaa..





DOPE, riiight? Jag vek & häfta när B. Szenfeld hade workshop med oss.

En styckad bomullströja, en tunn tunika och ett gäng pappersloppor - et voila!



Vi gjorde en drive-by på Toppens dansgolv, fastän vi var klädda för fredagsmys.

UV-lampa+ 2 och 1/2 nylle+ ett spagettipaket= aproligt. 

Charmig väggutsmycking?

Nu fick jag tag på ett SD-kort *jätteglad*. Jag har nämligen lyckats krascha två stycken redan. Därav inga bilder dem senaste dagarna. Ni som har kollen kanske vet att dessa kort är minneskort-hållare (eller nåt') och jag har lyckats göra sönder den där lilla LOCK-pluppen på mina två. Duktigt gjort av mig, oja. Eftersom dagens tidigare inlägg endast innehöll text, väcker jag härmed terroristen inom mig och bombar er med pics. Imorgon blir det glädjebud och skräp-bilder i mångfald. Stay tuned, söta läsare.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Sara

Tack så mycket, ja visst äre snyggt!

2009-09-20 @ 16:56:24
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0