< Till bloggens startsida

PROLLY NEVER FIND MY FACE IN THE BOOK


Goddag

Jag kan  spruta mjöl och njuter av att sparka på getingfyllda buskar.
Psycho Murre!



[090907]

En måndag fylld av muntligt redovisande. Jag blir imponerad, av mig själv. Ibland. Okej, ytterst sällan kanske jag borde skrivit där. Som idag under redovisningen. Jag lyckades koppla bort tanken på att jag själv skulle stå där framme efter mina klasskamrater gjort sitt. Jag lyssnade faktiskt. Annars brukar det vara så att jag blir för nervös för att ens kunna använda dem där parabolerna som är placerade så sött vid tinningen. Jag sög åt mig den nya intressanta informationen mina söta medmänniskar svettats fram. Men nerverna slog till. OFC. Fast det var tydligen ingen annan som märkte av detta, förrutom jag. Pokernylle? Jamen tydligen. Fick t.o.m en klapp på axeln av en klassis eftersom jag gjort så bra ifrån mig. Yäääiy. Jag utvecklas här. Brukar vanligtvis få ryckningar i höger ögonlock, kallsvettningar och smådarrande läppar inför allt som har med retorik att göra. Men inte idag, verkar det som. Åskådarna varken påpekade några läskiga ansiktsuttryck eller stammande meningar. Utveckling, mates, utveckling. Nu ska jag ta min bankande huvudvärk i hand och vandra till en plats med mer dämpad belysning. Stay confident, prettygeeks of mine!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
ida

grym du är bääjbiii!! blir så glad när jag läser att det går så bra för dig där borta och att du faktiskt trivs. skit kul. but i miss u minisis!

2009-09-07 @ 22:11:59
URL: http://idaaas.blogg.se/
Maria

:D

2009-09-08 @ 00:52:15
URL: http://mariabe.blogg.se/
Evelina

ida: - skit kul. haha, det lät ju väldans entusiastiskt med en punkt precis där. miss u 2 gyal!

2009-09-08 @ 10:06:35
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0