< Till bloggens startsida

MISS MY MSLONDON


Godkväll

Jag kan prata sönder öron och njuter av att få honom att le.

Ni skulle så varit med i fredags. Fanny spottade ut sig så många ogenomtänkta uttalanden att jag inte kommer ihåg ett enda just nu. Roligt att en kvinna kan vara jätterolig utan att veta om det, Fanny du är bäst! Vad hände förrutom fnitter i baksätet hos världens "tüngaste" taxichaffis, jo jag & min trogna wingman Tess lyckades smyga in på både Excet och Styrbord Babord. Utan varken mynt i fickan eller legitimation i handen, jag förstår fortfarande inte hur vi kunde ha sådant flyt egentligen. Vad har vi gjort för att förtjäna fredagsflyt? Nåja, dessa två ställen är klubbar vi velat hamna på men aldrig lyckats hamna på. Kanske för att vi aldrig försökt? Excet var iallafall göttigt, fullt av ögongodis (nu vi snackar högtidskött) och trånga dansgolv (såree' ska va'?!). Synd att lokalerna där är som en jävla labyrint av trappor, lika synd som att jag just denna kväll valt att rocka klackar? Styrbord Babord var mest mysigt, lite blinka blinka ljus, electropop, öppna människor och neddragna persienner. Resten av kvällen/morgonen åts upp av huvudvärken.. öhm, oså sen var det dags att åka hem från Partille. Haha. Önskar att ni alla var med i fredags, una crazyassnight for sure.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Lynn

Du skriver mkt bra Evelina! (Y)

2010-12-05 @ 23:34:52
URL: http://itslynns.blogg.se/
E

just trynna paint the picture. är fett ringrostig förtillfället, men tack.. pepptalk is good talk!

2010-12-06 @ 01:35:25
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0