< Till bloggens startsida

I TRY





Kan Frida Fahrman flippa ihop mintgröna naglar och orangefärgat läppstift, kan jag fanimej köra på hotpink et neongult. Jag gillart'! Bild nummer två här ovan visar mina smycken jag fixa ihop igår kväll: glassplitter från en gammal busskur i K-holm, en trasig tidning från Thailand (sa ju att den skulle komma till användning, Tess!), två sorters lim, färgpennor och papper. Imorgon invigs la någon av dessa söta kreationer. Förresten sitter jag och lyssnar till Talib Kweli-Get by, live via luren nu - tack till syster och kusin (vi är släkt nu bara så att du vet, Lynn!) som befinner sig på rätt plats och tid. Raaaah!

Piz!/ Evelina


Kommentarer
Lynn

Jag gillart'!

2010-02-09 @ 01:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0