< Till bloggens startsida

CUDI ZONE


Godkväll

Jag kan smeka hästskor och njuter av att drunkna i kostymkläder.
























Den 10 februari 2010. Textilarna- min underbara klass, ett stycke lärare, en skolskribent och vår egna camerastalker är ute på äventyr. Vi både bussar och bilar till ÖstgötaTeatern (den delen med tillverkning och lagrning av teaterkläder), Jofotex (en tygbutik som ägs av en övergenerös finneman) och Corps (en butik för medeltids-lajvare med en massa smide/naturmaterial).

Annars.. har jag precis skalat av en liten köttbit på mitt vänstra pekfinger, det var inte så jätte skönt. Don't try this at home, änna. Skulle fixa om dem där Coco knapparna från Jofotex till ett par örhängen. Vad gör man inte för konsten?

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Anonym

En fråga då va.. förstår inte riktigt vilka tyger det va du menade? men silversmyckerna du valt ut va ap najs.

2010-02-11 @ 01:31:53
lilsis nr 1

2010-02-11 @ 01:32:58
Fanny

Åhh vad roligt :D Skit härliga bilder!! Miss you

2010-02-11 @ 13:25:47
Evelina

amanda: eller huuur? dyra dock, men det löser sig! och de digitala tygproverna, fåru en närmare titt på på lovet :)

2010-02-12 @ 17:27:17
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Evelina

fanny: ah sån jävla lyx att få glassa där bland kläderna :]

2010-02-12 @ 17:28:02
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0