< Till bloggens startsida

"WEALTH IS OF THE HEART & MIND, NOT OF THE POCKET"




Här får ni en närdbild på min helt egna kuvertväska. Jag behövde en partyväska med plats för cameran, så i made one myself! Av en gammal avkapad skinnkjol och en vit lakans bit som fodring. Mitt tryckmotiv, är helt rätt gissat Mr Sk8board P i profil. En bild som fixats till i PS litegrann därefter hamnat i tryckramen över dem glada färgerna jag blandat fram i bakgrunden. Just det, halsbandet. Glöm inte mitt halsband. En kedja bestående av flera småkedjor som jag kombinerat om i en annan ordning, från ett gammalt H&M halsband jag inte användt sedan 2005. Plusa på en bricka av indianpärlor, en bit av den där thailändska tidningen och en halvkrossad glasskiva on top. Nöjd? Yesszuuuuur.

Piz!/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0