< Till bloggens startsida

.. SO U BETTER REPRESENT CAUSE MY LOVE IS THE SHH


Godkväll

Jag kan sjunga bra (Dela sa det!) och jag njuter av att rulla.

[100202]

Min månad. Oh yeah. Mitt år (det visste ni redan). Oh yeah. Nu har vi skuttat ifrån tryckperioden i skolan, som gick alldeles för fort. Har mer tryckidéer på lager än vad som hunnits producera under skoltid. Det där med screentryck var både svårare att utföra och snyggare i resultat än vad jag trott. Får la ta mig till källarn' på fritiden, för det är ju så himla mycket annat som händer här på veckodagarna annars. Eh. Jag vill, med viljan brukar jag komma långt. Eh, återigen. Som sagt ett skutt från torra händer och vatten i mängder till tillskärarbänken. Siffror, mer siffror, pappersmallar och provtyger.. nu kör vi!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0