< Till bloggens startsida

SO DON'T LET THE NECESSARY OCCUR, YEP!


Goddag

Jag kan trä overlockmaskinen och njuter av att känna mig efterbliven.

Vargen wiff ze bebeshirt

[100205]

En gång för länge sedan fanns det en fungerande symaskin, vid min arbetsplats stod den och såg vacker ut. Han (yes it's a he) gjorde som han skulle, tillfredställde mig alltid. Ibland blev det självklart bråk men vi löste det , JAG löste det alltid. En dag (läs: inte idag) blev jag tillsagd att polera min skönhet, fräscha upp honom lite. Detta gjorde jag, men något gick fel under insmörjnings-timmen. Han blev aldrig mer sig lik. Nu ÄR han ett lik, verkar det som. Skönheten min ska in på rehab och vi hoppas på det bästa.. så att jag slipper att pilla med två sömmar medan klasskamraterna hinner göra klart en bäbiströja. Nu ska jag på möte i duschen, vi ses botten på av min Jacob's Creek.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Nadia

Haha sweetie du är så gullig :)

2010-02-17 @ 19:46:53
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0