< Till bloggens startsida

THE RIDGE DIVIDING STREET


Godkväll

Jag kan hitta sönderbitna glasslådor och njuter av att doppa rattarna i snön.

Vi har fått husdjur, wohoo.

Ganguro, light version.

Renée på bild, med vårat enda strykjärn..

Veckans upptäckter:
Det är nu säkert att vi har gnagare som snyltar på vår värme och mat. Nu finns det alltså 5 fina musar i huset, fast bara plats för 4. One girl got 2 go, ooh *Sisqo Shakedown*. Vi har inte (läs: inte) två strykjärn i huset, utan bara ett skåp som kan öppnas från två sidor. Jag har seriöst trott att vi haft två stycken strykjärn i skåpen (egentligen skåpet dårå) sedan augusti månad. Nu har jag bara ETT?! Jag känner mig lurad, av min egen hårfärg.
Jag är kortare än vad jag tror. Jag känner mig som 1,90, men ser ut som 1,20. Snap. Jag känner mig återigen lurad, av min egen hårfärg. Vargen klickade hem lite smått & gott från Yves Rocher (jag nämnde er, now fuck u pay me!), det finns någon lera som är hårinpackning OCH ansiktsmask i ett. Hur bra idé? Jätte bra. Hur gott luktade kletet? Inte jätte bra. Bakfylla har aldrig varit en favoritdoft hos mig direkt, vill inte att mitt albino svall ska ha den stanken.

Dagens tjohoo:
Imorgon åker vi till Formex-mässan i Stockhomo, mad fun. Påriktigt det ska bli så kul. Varför ger mig mina punkter ett uttryck av brist på entusiasm? Helt fel. Det ska bli kul! Sådär, länge leve uttropstecken! På kvällen blir det förhoppningsvis mingel med gnälliga människor. Vet absolut ingetting om huvustadens uteliv egentligen, men jag vet att jag ska hålla mig borta från Plattan och Malmskillnadsgatan efter klockan 21.00.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
ida

hahahaha. jag vill bara skratta, inga kommentarer. hahahahah! kul!

2010-01-22 @ 02:20:02
URL: http://idaaas.blogg.se/
Nadia

Hahaha du är så rolig, ha så kul i stockholm sweetie! :)

2010-01-22 @ 07:46:05
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0