< Till bloggens startsida

HIS HAZEL EYES


Godkväll

Jag kan spotta potatis och njuter av att trä på ringar på andras fingrar.

[100110]

Jag är tillbaks i min by, Sköldinge. Självklart glömde jag nyklarna till mitt rum, hem och skola. Dem är kvar i Götelaborg, likaså mina nya skissblock *snap*. Misslyckat tänker ni. Skillat tänker jag. Hur många småfröknar lyckas med det liksom? Inte så många (läs: bara jag). OCH dessutom slarva bort sin mobilladdare på kuppen. Yäy. Jag är inne i värmen nu iallafall.. hittade en kopia på nykeln och en vän med en Samsung celli. Double yäy. Hoppas ni där nere inte saknar mig allt för mycket, osåå.. tack för att ni gav mig ny energi och en massa inspiration!

Piz!/ Evelina                   

Kommentarer
Nadia

saknar dej redan sweetie :)

2010-01-12 @ 07:33:26
URL: http://fortes.blogg.se/
Elena

...jo men liiite fail =)

2010-01-12 @ 12:54:29
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0