< Till bloggens startsida

ÅSA VISAR UPP PT.2







Ni anar inte kicken jag hade under hela showen! Det är helt galet. Jag kommer kunna leva på den känslan på ett jädrans bra tag framöver, raaaah! Jag fick dock inte se på när mina finklädda modeller kom utgåendes på scenen framför skolans befolkning+ andra söta byinvånare. Jag var "backstage" och agerade påkläderska, himlans stressigt men jag & Vargen klarade uppgiften galant. Tack till klassen och alla involverade människor! Musikarna på skolan gjorde ett ypperligt jobb, dem spelade N*E*R*D- Spazz live vilket fick mina kläder att lyftas fram lite extra. Vill ni ha close ups på mina klänningar, var god och kommentera i så fall. Nu ska jag packa ner resten av mitt liv här, ner i lådor för till helgen flyttar jag hem till min vackra stad återigen.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
ida

åååh älska. du är så himla duktig. Så fort jag har en del penger ska du få sy upp något till mig. den blåa är underbar ju! du å jag ska börja prata om en fin sommarklänning till mig för bra priser ;) haha. bäst <3

2010-06-02 @ 12:48:58
URL: http://idaaas.blogg.se/
Nadia

I just love the blue dress!! Svarta med knytband runt nacken och mönster framtill var cool, allt var najs men det var favoriterna!! :D

2010-06-02 @ 15:00:20
URL: http://fortes.blogg.se/
Lynn

BOOOOYYYAAAAAAAAAHH säger ja bara :)

2010-06-03 @ 01:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0