< Till bloggens startsida

WON'T LET THE STREETS DICTATE HE'S GLORY



Godkväll

Jag kan bränna nosen och njuter av att skära mig själv med koppartråd.

Jensén Ryynänen-jacka av Evelina Jensén, ringen också men det visste la ni?!

Kåge- Asså Evelina, vad står det där LU för egentligen?
Jag- Det är ett smeknamn på en mycket vis man som förmodligen måste dö för att folket ska inse hans storhet..
Kåge- Jaha, jaa..

Och ungefär 4 sek senare slog det mig, undra hur många viktiga personer det funnits som inte riktigt blivit "recognized" under tiden då dem faktiskt levde. It's a shame, att dem inte får lov att njuta av uppskattningen från omvärlden. Att dem inte får lov att skina. Så se nu till att lyssna på allt som ni kan hitta med Lupe Fiasco, ni lär inte ångra er. Han spottar poesi om allt i livet. Han kritiserar samhället, snackar politik, gör narr av stereotyper, kärleksförklarar sig, får en att fnittra, uppmanar oss att ta hand om vår planet.. allt detta genom sluga liknelser till sköna melodier. LONG LIVE LU & tack för att du gör det så lätt att försvara hiphopen!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Nadia

Söt jacka sweetie! :)

2010-05-25 @ 00:42:20
URL: http://fortes.blogg.se/
Elena

sweet att modevisningen gick bra! bilder?

2010-05-30 @ 20:58:10
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0