< Till bloggens startsida

EMIGRANTS


G'day

Jag kan starta chokladkrig och njuter av att strosa runt i Camden.


Vi är nu på plats i London, sitter och knapprar på min bästis läptöp. USBsladden till cameran är inte nerpackad, så bilder får vi vänta med nån dag or sööööo tills jag löst det. Jag har varit här i en dag och har redan hunnit med en massa roligheter. Människorna här är underbara, öppna och artiga. Eller ah slisk finns det la överallt men dem har inte hittat mig ännu och det känns bra. Ölen är god, speciellt den där bulgariska godingen. Husen är Harry-ruckliga, jetemysigt! Maten är färgglad och saftig. Jag tror att jag kan prata brittiska.. fast så kan jag inte det.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0