< Till bloggens startsida

JUSTNONSENSEREALLY


Enkelt, kort & gott; mina ord är inte lika vackra som dem var innan, min talförmåga försvinner fortfarande i hunkars närvaro och min älskade (älskade, ett starkt mycket användbart ord jag sällan använder) kamera har begått självmord. Orden försvinner om du inte underhåller dem, same thing with bitches. Eftersom jag träffar på hunkar dagligen (dem är inte mina, jag bara matar dem med kaffe), har jag nästan slutat prata. Okej, överdrift.. jag kan inte hålla snattran i längre än 34 sek. Min kamera kände väl också den att den dränktes i dammet bland orden. Så nu har jag lyckats skylla ifrån mig på allt annat än min egen brist på självdispiclin. Anledning till att jag inte längre skriver här är för att jag prioriterar sömnen och supandet. Nu jävlar ska det bli ändring på saker och ting, här. Kanske. Om jag inte sover. Eller super, that is.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0