< Till bloggens startsida

NUFFIN 2 MULL OVER


Igår inskaffade jag årets julklappar. Fan va gla mi familja kommer att bli på doppardan. Bra skit. Bra billig skit. Ullared is the shit. Jag har aldrig känt mig så enad med ett folk som med dem solbrända/sönderblekta mulletskvinnorna där borta. Jag i mina beiga chucks, dem i sina sockfyllda crocs.. vi frös nog lika mycket klockan 07.45. Ullared var som vårat förlovade land. Endast 1,5 tim hemmifrån. Där trycker man i sig aoutmat-mat likt en oblatsugen 90åring, leker GTA irl; rammar snorungar med kundvagnar, plockar alldeles för mycket frukt (nagellack i mångfald) från kunskapens träd. Vi alla hade samma mål; att överleva fram till kassan. Så idag fick jag alltså slå in årets julklappar. Fan va äcklade mi familja kommer att bli på doppardan. Plockade nämligen med mig ett skrikigt och väldigt rosa inslagspapper från MAXI, som alla andra (alla två som har sett pappret) verkar tycka är skitfult. Okej, det är rosa.. men det har granar på sig så det räknas som julepapper. Jag som hade hoppats på att pappret skulle rädda mig i år igen, jag suger nämligen på att slå in saker & ting så där tjusigt. Oh well, insidan som räknas.. eller hur var det nu?

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0