< Till bloggens startsida

DEAR, DR PHIL



Igår flyttade lillen in hos Fortes.

Hej, jag heter Evelina Jensén och jag är hetsåsmissbrukare. Det började oskyldigt med några droppar Louisiana Hot Sauce till någon rätt då å då. Snart övergick det till fler droppar än bara några droppar, senare var ett rött hett hav ett måste på varje tallrik. Nu har det gått så långt att när jag går in köket och smyger fram till min Tabasco (1liters flaska i juklapp av 91.an) ser jag mig omkring en extra gång. Ingen ska hindra mig från min kärlek. Inte ens mor min, det är mest hennes vackra ansikte jag scannar efter när jag ser mig omkring den där extra gången. - Du kommer få magsår, Evelina! Det är inte bra för dig, Evelina! Det skiter jag i, jag gillar när det bränner till lite i käften (och kistan mår fint).

Fördel med heta röda såser; det funkar till ALLT förrutom annanas
Nackdel med heta röda såser; it does burn twice..

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Sara

Sista, HAHAHAHAHA !

2012-01-17 @ 23:34:50
URL: http://finest.se/granberg

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0