< Till bloggens startsida

EVE ON ICE


Chucks+is=mjähig kombo.
När backen påväg till kärringgrillen inte bara är isbelagd utan också pulk-putsad gillar jag att ha tygskon på mig. Färden ner bli genast mycket roligare (lite farligare) och tar betydligt kortare tid. Men när jag ska uppför den där backen på hemvägen då solen strålat bort toppen av isbacken, gillar jag inte min tygsko lika mycket. Följt av WIÄÄÄH WOOOH FUUUUCK ÅÅÅHNEJ lyckas jag att ta mig upp för backen, dem nätta små (jeteirriterande) joggingsfreaken fnissade åt mig medan dem graciöst joggade nerför backen. Jag kämpade för mitt liv. När jag väl kommit upp tänkte jag ta mig en titt på deras smarta skoval, they were loooong gone. Likt bäst fan ska jag snart lämna fortet iklädd mina himelska/oergonimiska/apsnygga/acksåälskade Converse.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0